آرام باش ای عشق من
عشق بازار
من در آیینه چشمهای تو چیزی را دیدم ، که در هیچ آیینه ای نمیتوان دید
درباره وبلاگ


من ا هل اصفهانم عاشق طبيعت وحيات وحش حامي حقوق بانوان و بسيار سفر كردن رو دوست دارم WWW.masoudraha84@YAHOO.COM منتظر ایملهای قشنگتون هستم

پيوندها
فروشگاه بزرگ اینترنتی
عاشق دلتنگ
♀★•★♥lOvE♥★•★♀
01melodi07
دختران آفتاب
زیبا پیکس
عکس
دنیای شعر پارسی
تبادل لینک رایگان و اتوماتیک
عشق تنها
˙•▪●ღ عاشقونه ღ●▪•˙
دختر تنها
مشاوره کنکور رایگان
عاشق پایان ناپذیر
نانا متفاوت تر ازهمه
شکلکهای مژی جوووووون*
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
عاشقانه+سرگرمی
فقط پسرا
فقط دختر ها
آنا هیتا
1
OK
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق بازار و آدرس lovedel.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 76781
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1



کد فال حافظ -->
نويسندگان
MASOUD

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

 
 
 
 
در پناه آغوشت
آرام باش ،ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم
آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی
بیا در آغوشم ، جایی که همیشه آرزویش را داشتی ،  
جایی که برایت سرچشمه آرامش است
آغوشم را باز کرده ام برایت ، تشنه ام برای بوسیدن لبهایت
بگذار لبهایت را بر روی لبانم ،  
حرفی نمیزنم تا سکوت باشد بین من و تو و قلب مهربانت
خیره به چشمان تو ، پلک نمیزنم تا لحظه ای از دست نرود تصویر نگاه زیبای تو
دستم درون دستهایت ، یک لحظه رها نمیشود تا نرود حتی یک ذره از گرمای دستان لطیف تو
محکم فشرده ام تو را در آغوشم ، آرزو میکنم لحظه مرگم همینجا باشد ،  
همین آغوش مهربانت
چه گرمایی دارد تنت عشق من ، رها نمیکنم تو را تا همیشه باشی در کنار قلب من
قلب تو میتپد و قلب من با تپشهای قلبت شاد است ، هر تپشش فریاد عشق و پر از نیاز است
آرامم ، میدانم اینک کجا هستم ، همانجایی که همیشه آرزویش را داشتم ،
همانجایی که انتظارش را میکشیدم و هر زمان خوابش را میدیدم آن خواب  برایم یک رویای شیرین بود....
در آغوش عشق ، بی خیال همه چیز ،  
نه میدانم زمان چگونه میگذرد و نه میدانم در چه حالی ام
تنها میدانم حالم از این بهتر نمیشود ، دنیای من از این عاشقانه تر نمیشود
گرمای هوس نیست این آتش خاموش نشدنی آغوش پاکت
عشق است که اینک من و تو را به این حال و روز انداخته ،
عشق است که اینک ما را به عالمی دیگر برده ،
 عشق است که من و تو را نمیتواند از هم جدا کند هیچگاه
خیلی آرامم ، از اینکه در آغوشمی خوشحالم 
 
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:13---19 آبان 1390
سلام مسعود جان به نام عشق بازار لینکت کردم

محمد
ساعت14:15---19 آبان 1390
سلام وب زیبایی دارید
اگر اهل تبادل لینک هستین
منو با نام دنیای شعر پارسی لینک کنید
و بعد خبرشو بدین تا لینکتون کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: